Més enllà de l’hospitalcentrisme, és possible una bona mort

Imagen predeterminada
juny 12 2020

Davant de la
multitud d’informacions relacionades amb la gestió de les residències i de
la no hospitalització de la gent gran durant la crisi del Covid-19, a Dret
a Morir Dignament, considerem oportú fer algunes aportacions a un debat
complex en què els matisos són essencials. Lamentem que un dret fonamental
de la ciutadania, com és el dret a morir amb dignitat, es vegi enfangat
per la crispació política. Continuar llegint 12-06-2020

Altres notícies

juny 1 2026

Per a tu que cuides amb amor

He escrit aquest text pensant en les famílies, especialment en les persones que cuiden dels altres quan ho necessiten. En llargues malalties i amb desenllaços propers. Com a professional d’infermeria,…