Com tractar la mort a l’aula després de la pandèmia

juny 2 2020

Al mes de juliol
participarem en la 55a Escola d’Estiu de Rosa Sensat: «Educar en temps de
Revolta», amb la formació: Com tractar la mort a l’aula després de la
pandèmia. La formació la faran: Cristina Vallès Orianne, Isabel Alonso
Dávila, Nani Hidalgo Villaroya i Àngels Miret. Del 06 al 10 de juliol de
15.30h a 18.30h. Ja podeu fer les inscripcions al següent link. 02-06-2020

Altres notícies

juny 1 2026

Per a tu que cuides amb amor

He escrit aquest text pensant en les famílies, especialment en les persones que cuiden dels altres quan ho necessiten. En llargues malalties i amb desenllaços propers. Com a professional d’infermeria,…