MORIR EN UNA RESIDENCIA

gen. 14 2021

El dimecres, 20 de gener, a les 18:00h, la Isabel
Alonso, vicepresidenta de DMD-CAT i la Consuelo Miqueo, de la Junta
Directiva de DMD-Aragón parlan sobre «Morir en una residencia. Una
reflexión sobre los medios de comunicación en tiempos de pandemia». Al
calendari d’activitats podreu trobar l’enllaç de connexió al zoom per
participar en aquesta activitat. Us hi esperem!! Link per veure la
participació de la Isabel Alonso. 14-01-2021

Altres notícies

juny 1 2026

Per a tu que cuides amb amor

He escrit aquest text pensant en les famílies, especialment en les persones que cuiden dels altres quan ho necessiten. En llargues malalties i amb desenllaços propers. Com a professional d’infermeria,…